סיכום שנת 2014

זמן רב נעדרתי מהבלוג והנה הגיעה שנת 2014 לסיומה. אני מחכה בוצר רוח לתחילתה של שנה חדשה ולדברים החדשים שהיא תביא עמה. בינתיים הנה סיכום שנה קטן.

יבול הפוסטים השנה היה דל במיוחד – 11 פוסטים בסך הכול במהלך השנה כולה, ואני רק רוצה לקוות שהמספר הזה יכפיל את עצמו בשנה הקרובה. כלומר, אני אעשה כל אשר ביכולתי כדי שכך יהיה. אחרת, כל הרעיונות לפוסטים שצצים לי בראש פשוט הולכים לאיבוד.

הפוסטים שזכו לצפיות הרבות ביותר, כך מספר לי וורדפרס היו:

שני הפוסטים שהוקדשו לשבלולים/חלזונות – לטפס על הר פוג'י שעסק בתרגומים שונים לשיר של המשורר קוביאשי איסה, ופוסט ההמשך, חלזונות ולחשים, שנכתב במסגרת פקויקט בין-בלוגי, לבקשתה של מרית בן ישראל.

פוסט נוסף שזכה למספר רב של קוראים היה פוסט על האורחת מירח מ"סיפורו של חוטב העצים". אני מאוד שמחה שאהבתם אותו, כי הנושא של עולמות בדיוניים ומסעות בין עולמות הפך לאחרונה מאוד קרוב ללבי.

מהדברים המדהימים שקראו לי השנה הוא יציאתה לאור של אסופת סיפורים שתרגמתי מיפנית "מפגשים – חמישה סיפורים מיפן". האסופה, שיצאה בהוצאת בוקסילה בפורמט דיגיטלי, כוללת סיפורים של אוקמוטו קאנוקו, אקוטגווה ריונוסקה, דזאי אוסאמו, היאשי פומיקו ומורי אוגאי. זאת הייתה התרגשות גדולה בשבילי, ובמיוחד שמחתי לקבל תגובות חיוביות מאנשים שרכשו וקראו את הספר. מקווה שהשנה החדשה תביא עמה תרגומים חדשים. החזיקו אצבעות.

אז שתהיה שנת כבשה/עז נפלאה וניפגש בשנה הבאה!

hitsuji new year

2 תגובות ל-“סיכום שנת 2014

  1. שנה אזרחית טובה!
    גיליתי את הבלוג רק לפני כמה ימים והרשומה על החילזון היא הראשונה שקראתי. אני בהחלט יכולה להבין למה היא זכתה להכי הרבה צפיות, זו אחת מהרשומות שגורמות לי להרהר על כך שלפעמים רשומות בבלוג כתובות טוב יותר מדברים שמפורסמים בהוצאות ממוסדות.
    יש לי עוד הרבה רשומות לחפור בהן, אבל אני בהחלט מצפה לפוסטים של שנת 2015!

    • תודה רבה ושנה מצוינת גם לך!
      כל כך מרגש אותי לקרוא שאהבת את הבלוג. הצעת הדוקטורט אוכלת את כל האנרגיות הנפשיות שלי, אבל מבטיחה לעדכן פה כמה שיותר.

כתיבת תגובה

